Toimitusehdot ja maksutavat
Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.2.2024 alkaen.
Yhteystiedot
Batik Ateljé
Kiiltomadontie 16 B
01480 Vantaa
+358 505817744
asiakaspalvelu@batikatelje.fi
www.batikatelje.fi
y-tunnus: 2716285-1
Kuluttajakaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme
oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla
ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään
luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä
muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien
selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta
sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin
toimitusehtoihin.
Tuotteet
Tuotteet ovat ainutlaatuisia ja yksilöllisiä. Tuotteissa saattaa olla
eri värisiä väripilkkuja, sillä värijauheet on koottu useammasta pääväristä. Väripilkut kuuluvat tuotteeseen. Tuotevaihtojen välttämiseksi on toivottavaa, että asiakas katsoo tarkkaan mitat paidasta ennen ostopäätöstä.
Minimitilaus
Minimitilaus on 20 €. Tilauksen summaan tulevat lisäksi toimituskulut alkaen 6,99 € (max. kahden paidan postituslaatikko).
Tuotteiden saatavuus ja toimitusaika
Tuotteita on saatavilla vain yksi kappale/tuote, koska tuotteet ovat yksilöllisiä ja
ainutlaatuisia. Tilauksen arvioitu toimitusaika on tavallisesti 2-5 arkipäivää. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Toimituksen viivästyessä yli 7 arkipäivää maksuhetkestä ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa
arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan
mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja
toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä
ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista
sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka
toimituskulu on esitetty. Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin
maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Paytrailin asiakaspalvelu kuluttajille:
Avoinna joka päivä ympäri vuorokauden
puh. 020 718 1830
Verkkomaksut
Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma
Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja
Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy
Paytrail Oyj, joka välittää maksusi kauppiaalle. Sinut ohjataan
verkkokaupasta suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Mobiilimaksut
Voit maksaa mobiilimaksutavoilla. Mobiilimaksutavoista kaupassamme on
käytössä MobilePay ja Siirto.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun tilauksesi on otettu käsittelyyn, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen,
josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos
sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys Batik Atelén asiakaspalveluun. Säästä
tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja
tilausnumerosi saatavilla. Kun olet vastaanottanut tilauksesi, tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja
palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat vaihtaa tuotteen niin otathan yhteyttä Batik Ateljén asiakaspalveluun.
Veloitamme uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat toimituskulut asiakkaalta.
Palautuksen vaikutukset
Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme sinulle tuotteiden hinnan.
Toimituskuluja ei hyvitetä. Hyvitys tehdään viivytyksettä ja joka
tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen
saapumisesta. Palautus suoritetaan tilatessa käyttämällesi maksutavalle.
Sinun on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän
kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.
Palautusta varten sinulle lähetetään valmiiksi täytetty Postin osoitekortti vain pyydettäessä, jolloin Batik Atelje maksaa palautuksesta aiheutuvan postimaksun. Mikäli tuote halutaan vaihtaa, veloitetaan uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat toimituskulut asiakkaalta. Tuotepalautus on lähetettävä alkuperäisessä paketissa hyvin pakattuna ja pehmustettuna.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.
Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, peritään toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten
vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän
kuluessa kirjallisesti tai puhelimitse.
Batik Atelje
Kiiltomadontie 16 B
01480 Vantaa
+358 505817744
asiakaspalvelu@batikatelje.fi
www.batikatelje.fi
y-tunnus: 2716285-1
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, ota paketista ja vaurioista
valokuvat ja tee välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan
kuljetusyhtiölle tai Batik Ateljélle.